[Linux] Re: ltsp

From: Senkron Bilgisayar (senkron@farma.net.tr)
Date: Sat 07 Sep 2002 - 18:27:01 EEST

merhaba.. ltsp için bir pdf çekip inceledim. ama maalesef yeterli
ingilizcem yok. ama www.rom-o-matic.net diye bir siteden bahsediyordu.
oradan ethernet kartimi seçtim ve bootp kullanmak istedim. aslinda dhcp
kullanma demek istemistim. dosyayi çekip diskete yazdim. boot sirasinda
karti buldu ve bootp server aradi. bu bootp server nedir açikcasi
bilmiyorum. birde ayni dosyayi dhcp için çektim. bu seferde normal olarak
dhcp server aradi. bu seferde sorunum su ki unix de dhcp nasil kurulur
bilmiyorum (aslinda linuxda da bilmiyorum :) ) arkadaslar biliyorum simdi
faq lari incele diyeceksiniz ama yardima ihtiyacim var. su unix makinayi
bitirmem lazim. tesekkür ederim herkese
                                                                    Serdar
Özmetin

 unix