[Linux] Re: Linux Istanbul 2002

From: Duxel (hidolist@yahoo.com)
Date: Fri 06 Sep 2002 - 03:53:05 EEST

Ulusal isletim sistemi konusundaki gorusunuze kesinlikle katiliyorum...
ama ruzgarin bir yanindan girip diger yanindan ciktigi bir baraka kadar
guvenli olan ulusal bilgilerimizin calinmasi kaygisi yok. Cunku gizli brsey
kalmamis sanirim. Almanyayi ve diger bir cok ulkeyi bu konuda tebrik etmek
lazim. MS gibi bir devin kendilerinden bilgi sizdirmaya ugrastigini
farkettiler ve kendi islerini kendileri gormeye karar verdiler. simdi Suse
yi milli isletim sistemi ilan ettiler.. Bunu turkiye de yapmali... Tabi hala
saklanacak verilerimiz kaldiysa..
:)))