[Linux] Re: ltsp

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Fri 06 Sep 2002 - 03:04:35 EEST

Thu, Sep 05, 2002 at 11:59:32PM +0300 , M.Serdar Özmetin :

> Merhabalar.. ltsp_core-3.0.5-i386.tgz diye 1427K lık bir dosya çektim. şimdi
> boot disketi oluşturmak için ne yapmam lazım. birde ltsp bağlanmak için
> server da kurulu olmasını istemiyor değil mi? unix makinaya bağlanmaya
> çalışacağım

Selamlar,

Ltsp standart linux/unix servislerini kullanarak erisim saglar. Dolayisi
ile terminal sunucusu olarak kullanacaginiz sunucunuzu da dogru bir
sekilde yapilandirmalisiniz. LTSP bu dogru yapilandirmayi size kolay
yoldan yaptiriyor...

Sanirim dokumanlari okumadan kollari sivamissiniz :).

iyi calismalar,

--
Baris Metin
GELECEK A.S.