[Linux] webalizer

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Thu 05 Sep 2002 - 10:13:05 EEST

webalizerin çıktılarına veya urettiği html dokumanlarına web den nasıl ulasabilirim.
birde cron su mesajı uretmiş
/etc/cron.daily/00webalizer:

Error: Unable to open DNS cache file /var/lib/webalizer/dns_cache.db
/etc/cron.daily/tripwire-check:

**** Error: Tripwire database for linux.majestyclub.net not found. ****
**** Run /etc/tripwire/twinstall.sh and/or tripwire --init. ****

asagıdaki islemi yaptim ama yinede olmadi.
**** Run /etc/tripwire/twinstall.sh and/or tripwire --init. ****

birde her bir dakikada asagıdaki mesaj uretiliyor ve postmaster a gidiyor. sorun ne bir turlü anlayamadım.

konu kısmında
Cron <root@linux> * /usr/bin/sarg

mesaj kısmında

/bin/sh: Desktop: command not found