[Linux] router linux

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Wed 04 Sep 2002 - 10:33:45 EEST

merhaba

1 gb diskli 64 ram li p100 bir makinam var.
bu makinayi birbirine yakın 3 farklı lokal network arasına,
1 - internet i dağıtmak
2 - 3 farklı networkteki bilgisayarların biribirilerine ulaşmalarını saglamak için kullanmak istiyorum.

Yaptıklarım,
rh 7.3 cd leri ile bir sistem kurdum. ama disk kucuk oldugundan nerede ise tamamı doldu. yukarıdaki işlerimi gorecek programların hangileri oldugunu tam olarak bilmiyorum. ancak boyle bir sistemin program yukunun yer olarak 20 mb yi geçmemesi gerekir diye dusunuyorum.
ne yapmalıyım, hangi progları kurmalıyım.
sevgiler
feramus