[Linux] Re: mysql

From: Fatih Ozavci (fatih.ozavci@frontsite.com.tr)
Date: Wed 04 Sep 2002 - 10:05:52 EEST

SSS Linux.org.tr'nin yöneticilerinden biri lütfen bu durumu
düzeltebilirmi acaba, bu kisi kimse de yaptigindan umarim gurur
duyuyordur.(Bu kadar dusuk zekaya sahip biri icin normal bir durum)

Muhtemelen bu listeyi takip ederek bildiklerini buradan ogrenen bir
insandir, muhtemelen bu sss'e bile ihtiyac duyacak bilgiye sahip bir
insandir.

Hic mi dusunmezler bu LKD sivil toplum orgutu, bizim faydamiz icin
calisiyor, cebinde 5 kurus yokken insanlari bilinclendirmek icin seminer
veren kisiler olusturuyor bu dernegi.

Yarin bu adam kalkipta bu grupla bir isi oldugunda ne yapacak merak
ediyorum...

On Wed, 2002-09-04 at 09:55, Mucip ILBUGA wrote:

> Selam;
> www.sss.linux.org.tr'de bu konuda bilgi vardi ama zevzegin teki hack
> etmis siteyi:( Merak ediyorum bu heriflere madalya veriyorlar mi? Yada
> baslari gOGe eriyor mu boole gereksiz ve faydasiz isler yaptiklarinda???? :(
> Bu bilgilerini neden program yazip satmak yonunde kullanmazlar
> anlamiyorum. Istedikleri san sohret ise bu sekilde daha kolay elde
> edemezeler mi????
>
> Saglicakla;
> Mucip

Fatih Ozavci                        mail: fatih.ozavci@frontsite.com.tr
IT Security Consultant

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 356 68 92 fax: +90 212 356 68 96 ------------------------------------------------------------------------

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part