[Linux] Re: KDE Desktop

From: CEVAHIR PILPIL (cevahir.pilpil@finansbank.com.tr)
Date: Mon 02 Sep 2002 - 12:34:57 EEST

Ben 3 farkli programi denedim. Bunlar sirasi ile soyle :
   1. EXCEED
   2. WINAXE
   3. XMANAGER

  =DDlk ikisinin ayarlari biraz uzun. X11R6 dizininin yerini baglanacag=
in makinadaki Unix dagitimina
gore degistirmen gerekebiliyor. Bunun gibi
  daha bircok tanimlama gerekebilir ek olarak. Ben baslarda ilk ikisini=
 kullaniyordum. Ama listeye
sordugum benzer bir sorudan sonra tavsiye
  uzerine 3. programi kullanmaya basladim. Kullanimi cok kolay.

  Ben ucuncu ici kisa bir sey yaziyorum. ( Aslinda ucunun kullanim mant=
igi da ayni )
  Uzaktaki Linux'un 512 nolu port (REXEC) unu a=E7=FDyorsun. Daha sonra=
 da
  ek olarak her ihtimale karsi Linux'taki host dosyasina kendi makinan=FD=
  (burada uzaktaki Linux'a sadece kendi makinandan baglanacagini varsay=
d=FDm.)
  degerlerini giriyorsun.

  Iyi calismalar=