[Linux] qmail postmaster hatası

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Wed 01 May 2002 - 16:59:41 EEST

selamlar,

postmaster a gelen mailleri gormek için outlook expres kullanmak istiyorum. web ara yüzünden postmaster kullanıcısının kutusuna ulaşabiliyorken bunu neden outlook expserr ile yapamiyorum. hata iletisi aşağıdadır. (qmail vpopmail sqwebmail ... kullaniyorum)

Posta sunucunuza oturum açmada bir hata oldu. Parolanız reddedildi. Hesap: 'postmaster', Sunucu: 'majestyclub.net', İletişim Kuralları: POP3, Sunucu Yanıtı: '-ERR unable to scan $HOME/Maildir', Bağlantı Noktası: 110, Güvenli(SSL): Hayır, Sunucu Hatası: 0x800CCC90, Hata numarası: 0x800CCC92
sevgiler
feramus