[Linux] Hatirlatma :Re: kylix kullananlar

From: Murat Gezer [Linux] (murat.gezer@superposta.com)
Date: Thu 31 Oct 2002 - 16:26:14 EET

Arkadaslar herkes buraya mail atiyor sevgili Burak Dayi oglu alti cizili
olarak bana ozel mesaj atin demis.

bende bari cevabimi hazir yaziyorken vereyim. bence hic geregi yok cunku
programlama ile ilgili ozel bir listemiz var zaten ve nerdeyse ayda 1-2
mesajin uzerine gecmiyor burada +1 diyen arkadaslar ilkten oraya yazsinlar
eger orada yogunluk ve mesaj karmasasi cekersek o zaman yeni bir liste
acilabilir.

Sevgiler ile
Murat Gezer