[Linux] Re: redhat 8.0 ve apache

From: murat akyildiz (murat@internetiseviyorum.com)
Date: Thu 31 Oct 2002 - 12:44:00 EET

Per=C5=9Fembe 31 Ekim 2002 11:52 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=
=9Ft=C4=B1n=C4=B1z:

 /etc/httpd/conf.d dizini altindaki dosyalardan php.conf haric diger heps=
ini
 orada olusturacaginiz baska bir dizinin altina atin (dizin adi onemli
 degil) /etc/httpd/conf/httpd.conf dosyasi icinde Listen:80 yazmasina dik=
kat
 edin. konsolda httpd -k start yaparsaniz apachenin calistigina hayretle
 sahit olacaksiniz...
 =C4=B0yi calismalar.....