[Linux] Re: kylix kullananlar

From: murat.koc@frontsite.com.tr
Date: Thu 31 Oct 2002 - 12:24:39 EET

>merhaba,

Merhaba,

>Listede kylix kullananlar var midir? Kylix ile ilgili bir tartisma
>listesi acmayi arzu ediyorum=2E Listenin acilmasinin uygun olacagini
>dusunen, listeye katilmayi dusunecek kimler vardir?

>Kylix ile yazilim gelistirme, cross-platform development vb=2E konularda
>fikir alisverisi icin dusundugum bu liste ile ilgilenenler bana birer
>ozel mesaj yazabilir mi?

Neden linux-yazılım listesini kullanmıyorsunuz? veya nerede=

a=E7mayı d=FCş=FCn=FCyorsunuz bu listeyi?

--
-
Murat Koc=09=09=09=09     mail: murat=2Ekoc@frontsite=2Ecom=2Etr=09

frontsite Bilgi Teknolojisi A=2ES=2E tel: +90 212 222 68 63= -42 =20 fax: +90 212 222 68 35 --------------------------------------------------------------------------= -- -