[Linux] Re: kylix kullananlar

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Thu 31 Oct 2002 - 11:54:52 EET

Merhaba,

Kylix/ Delphi ile CLX kullanarak cross-platform programla benim ilgimi
cekiyor. Ozellile win32' de Delphi ve Linux' da c++ deneyimi olan
arkadaslarin acilacak mustakbel listeye aktif katilimlari basarili
sonuclar dogurabilir.

Liste talebine bende +1.

Sevgiler,

Baris Ozyurt

On Thu, 2002-10-31 at 11:44, Burak DAYIOGLU wrote:

> merhaba,
> Listede kylix kullananlar var midir? Kylix ile ilgili bir tartisma
> listesi acmayi arzu ediyorum. Listenin acilmasinin uygun olacagini
> dusunen, listeye katilmayi dusunecek kimler vardir?
>
> Kylix ile yazilim gelistirme, cross-platform development vb. konularda
> fikir alisverisi icin dusundugum bu liste ile ilgilenenler bana birer
> ozel mesaj yazabilir mi?
>
> selamlar, tesekkurler.
> --
> Burak DAYIOGLU

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part