[Linux] Re: Ethernet Karti Hakkinda!

From: M.Sinan BEYRIBEY (sinan@uludag.edu.tr)
Date: Thu 31 Oct 2002 - 10:33:02 EET

31 Oct 2002 09:56 EET tarihinde yazmışsınız:

> MErhaba
>
> Redhat 8.0 surumunu kullaniyorum daha acemiyim. Ethernet kartimi; active
> edemiyorum sorun nerden kaynaklaniyo olabilir? Bana oneride bulunabilecek
> biri varmi acaba?
ethernet kartiniz standart desteklenen kartlardan olmayabilir. kernel derlemeyi denediniz mi?

console'da "setup" komutunu calistirirsaniz network configuration bolumu oldugunu gorebilirsiniz, orda ethernet kartinizi otomatik bulmaya calisip gerekli ayarlamalari yapmaya calisacaktir.

eger bir kart bulamiyorsa cekirdegi kendi ethernet kartinizi destekleyecek sekilde derleyin, ya da ethernet kartiniz cekirdek tarafindan desteklenmiyorsa(?) kartinizin linux driverini bulmaya calisabilirsiniz.

> Simdiden Tesekkurler

rica ederim

Saygilarimla
M.Sinan