[Linux] ATI

From: MustafaOgun (mustog@yahoo.com)
Date: Thu 24 Oct 2002 - 17:35:55 EEST

selamlar;

ATI Rage 128 GL
bu ekran kartini kullanan biri var mi aramizda acaba?

pencereleri suruklerken, ya da masa ustumde hareketli
bisey varken (tv, xmms'in vumetresi,gibi) ekranin sag
bolumunde beyaz beyaz cizgiler oluyor, pek basimi
agritan bisey degil,ama uzun zamandir cozemedim bu can
sikici seyi.

dagitimim slackware, ama bu karti baska bi makinede,
redhat, mandrake ve SuSE ile de denedim onlar da
farkli bi modul yuklemediler ayni tas ayni hamam
oldu..

bi fikir verebilecek var mi?

=====
MustafaOgun