[Linux] Re: Sqwebmail

From: Özgür Özasla (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 17:29:05 EEST

Merhabalar,
/usr/local/share/sqwebmail3/libexec/authlib/authdaemond restart

komutunu deneyebilir misiniz? Bundan sonra giriş yapmayı deneyin, olacak mı;
ona göre bir yorum yapılabilir. Ben böyle bir sorun yaşamıştım ve yukarıdaki
komutu cron'a ekledim. 5 dk bir auth yapan bu daemon'ı restart edince
sorunum çözüldü.

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr