[Linux] Offtopic acil

From: Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 10:45:46 EEST

Merhabalar,

Konu linux ile ilgile degil ama bilebilecek kisilerin sizler oldugunu
dusundugum ve mail attigim icin herkezden ozur dilerim

sorum:
Symbian/Epoc icin smtp de relay auth. yapabilen client bilen varmi acaba ?
sorunun kaynagi:
turkcell gprs ile mail gondermeye kalktiginizda sadece kendi domainimi
hosting eden iss nin domainlerine mail atabiliyorum ama kullandigim
nokia7650 deki smtp relay auth. destegi yok
turkcell gprs hizmeti superonline dan aliyormus dolayisi ile ip ler solun
ancak mail oalyinda asencron baglanti kurdugundan isp yi relay e acmaya ikna
etmem de mumkun degil

boyle bir client bilen yada cozum bilen yada en kotu ihtimal relaye e acik
server bilen varsa yardimci olursa sevinirim

tum liste uyelerinden ozur dilerim ama acil cozum bulmam gerekmekte

saygilarimla

cem kanioz