[Linux] Gelecek Linux 2.0

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Mon 21 Oct 2002 - 10:46:43 EEST

Selamlar,
Dün gece nihayet Gelecek Linux 2.0'ı kurabildim ancak en başta seçtiğim
halde Başlat menüsünde OpenOffice programları görünmedi. Sadece "Open Ofiice
Setup" vardı. Bende kullanıcı olarak bunu çalıştırdım bir hata verdi sonra
/Home/mucip içine kuruldu ama program ikonları halen başlat menüsüne
gelmemişti. Dizin içinden Calc'i çalıştırdım ancak büyük i harfi I olarak
görünüyordu. Türkçe sorunundan kurtulamadık yani:( Yada (büyük olasılıkla)
ben biryerde yanlış yaptım:))
Yardımcı olabilen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Sağlıcakla,
Mucip:)