[Linux] Re: win2k'ya alternatif

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 17 Oct 2002 - 19:54:13 EEST

Selamlar..

Bu cihaz USB uzerinden RAW paket destegi veriyor. Yani cozumu icin ekstra bir encoding gerekmiyor. Ama paket formatini bilmiyorum. Elimizde bir tane olsa oturup bir driver yazardik.

Internet'te bir yerlerde bir ara Linux ile bur DirecWay'larin calistigina dair bir seyler okumustum. Bizimde bunlardan bir tane edinme dusuncemiz var. Eger alirsak biraz kurcalamaya calisirim. Belki bir driver yazmak mumkun olabilir.

Saygi ve sevgiler..

17 Oct 2002 21:12 EEST tarihinde yazmışsınız: