[Linux] Samba yazıcı tanımlama

From: palm (palmbeach@superonline.com)
Date: Wed 16 Oct 2002 - 08:55:34 EEST

Selamlar,

Samba yazıcı paylaşımı konusunda epeyce ugrasmama ragmen bir turlu bir win yazıcısına yazdırma yapamadım.
rh 8.0 altında openoffice ile bir belge yazdırmak nasip olmayacak bu gidisle.

networkum soyle
rh80/10.0.0.3/linux
win98/10.0.0.2/hakan bu bilgisayara hp1000w bagli ve paylasim ismi olarak hp secilmis. parolasız olarak paylasilabiliniyor. diger win makinalar ag dan bu yaziciya problemsiz yazdiriyorlar.

benim linux makinam ile bu yaziciya yazdirmam icin ne yapmam lazim. cesitli dokumanlar okumama, swat ile gelen bir cok dokumani denememe gelecek sitesindeki samba dokumanini denememe ragmen bir turlu bu isi beceremedim.

bu konuda yardimci olabilirmisiniz.

Sevgiler
Feramus