[Linux] Re: Kim Kaç KB Kullanıyor

From: BARIS VARSOY (baris.varsoy@endel.com.tr)
Date: Mon 14 Oct 2002 - 10:17:45 EEST

Merhabalar,
hazir konu acilmisken:
switch kullanmadan networkteki bir IP nin o an kullandigi bant genisligini
nasil gorebiliriz.

ve baska bir soru:
elinde delay pools icin ornek bir squid.conf olan varsa yollayabilir mi?
(delay_pools kismi ne kadar kompleks olursa o kadar iyi olur)

yapmak istedigim farkli IP lere farkli dowload siniri koymak,
pool ve class mantigini tam cozemedim, tek bir IP nin hizini
kisitlayabiliyorum,
ya da herhangi bir domainden download hizini kisitlayabiliyorum,
32 kullanici icin hemen hemen 20 farkli bant genisligi siniri koymak
istiyorum.
tesekkurler