[Linux] mandrakede ses sorunu aumix

From: Mehmet Ali GOKBAS (ali@tamek.com.tr)
Date: Sat 12 Oct 2002 - 14:29:48 EEST

merhaba,

mandrake 9.0'i ibm thinkpad bir laptop makineye y=FCkledim. herseyi sorun=
suz=20
kurdu ve calisiyor. fakat tek sorun cikaran ses karti oldu. ses kartini=20
taniyor fakat aumix adinda bir servisi baslatamadigi icin sesleri=20
duyamiyorum. ses kartinin duzgun calisabilmesi icin ne yapmam gerekiyor?

mandrakenin buldugu ses karti tanimi :=20

uretici : NeoMagic Corporation
Alternatif suruculer : snd-nm256
veriyolu=3DPCI
veriyolu yanimlamasi : 10c8:8005:1014:dd
Veriyolundaki konum : 0:5:1
Tanim : MagicMedia 256AV
Modul : nm256_audio
ortam sinifi : MULTIMEDIA_AUDIO