[Linux] Re: Gelecek Linux da LIL hatasi

From: Ersan YILDIRIM (yersan@gmx.net)
Date: Thu 10 Oct 2002 - 20:35:42 EEST

Merhaba
Gelecek linux-2.0 da lilo dosyamin ayarlarini ben ypmadim.
Sadece kurulum sirasinda mbr ye kur dedim.
map dosyasini nasil ayaralayacagimi ve gereksiz gordugunuz yerlerin hangileri oldugunu biraz acabilirseniz sevinirim.
ev kullanicisi oldugum icin bazi seylerde zorluk cekiyorum
ilginize ve cevaplariniza tesekkurler