[Linux] Re: Gelecek Linux da LIL hatasi

From: serkan öğmen (sogmen@tepeinsaat.com.tr)
Date: Thu 10 Oct 2002 - 01:07:01 EEST

Selam
Bu hata ile bende birkere karşılaşmıştım. Linux hakkında çok tecrübeli
olmamakla beraber Harddisk'inizin jumper ayarlarında disk slave da iken
birkaç defa kurduğumda aynı sorunla karşılaşmıştım. Kurulum esnasında sorun
çıkartmıyor açılış disketi ile açılıyor ancak normal açılış lil... deyip
kalıyordu. Harddisk'i master yaptım düzeldi.
İyi çalışmalar..