[Linux] Re: (ACİL)gelen mailleri kysytla mak

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtk.com.tr)
Date: Wed 09 Oct 2002 - 11:40:30 EEST

Burak Bey,

Konu ile ilgili olarak listeye bugune kadar 2 adet mail attim. Bunlardan birincisi iyi bir antivirus programi soran bir maile yanitti, ikincisi ise bu konuya bir yanitti. "Gelen mailleri kisitlamak" konulu soruya ise yanit vermeden once bekledim, belki sendmail'deki access file'i ile bir cozum uretilebilir diye, zira ben oyle bir cozum bilmiyorum. Ancak ayni mail tekrar gelince ve bu sefer ACIL ibaresi eklenince, ucretli bir cozum oldugunu da belirterek bu maili gondermistim. Amacim kesinlikle reklam olmadigi gibi, bu sorunun ucretsiz bir cozumunun de olmasi lazim ve bunu ogrenmekten de gercekten mutlu olacagim.

Saygilarimla,

Kemal M. ERGUR
Ankara GTK Bilgisayar Sistemleri Ltd. Sti.
Tel: +90 312 4687930 Fax: +90 312 4687933