[Linux] Gelecek Linux da LIL hatasi

From: Ersan YILDIRIM (yersan@gmx.net)
Date: Mon 07 Oct 2002 - 17:49:43 EEST

Merhabalar
 GelecekLinux-2.0 kurali bir kac gun oldu fakat bir turlu lilo yu mbr ye yazdiramadim.
Daha dogrusu yazdi fakat bilgisayar acilirken
LIL yazip kaliyor ve baska hic bir islem yapmama izin vermiyor.
Fakat olusturdugum baslangic disketi ile gelecek linux u acabiliyorum.

etc/lilo.conf dosyam su sekilde
prompt
timeout=50
default=linux
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
message=/boot/message
lba32

image=/boot/vmlinuz-2.4.18-10
        label=linux
        initrd=/boot/initrd-2.4.18-10.img
        read-only
        root=/dev/hda2
        append="quiet"

other=/dev/hda1
        optional
        label=DOS

image=/boot/memtest
        label=BellekTesti

Bende iki tane harddisk var
hda1 winme
hda2 geleceklinux-2.0
hda3 mandrake-9.0
hda4 swap
hdb1 vectorlinux-2.5
hdb2 bos
hdb3 swap

Sorunsuz olarak mandrake geleceklinux ve vectorlinux u disket ile acabiliyorum.

root haklari ile konsolda gelecek linux altinda
#lilo komutunu verdigimde
Added linux
Added DOS
Added BellekTesti

seklinde hatasiz bir cikti veriyor.
makineyi yeniden baslattigmda ise hala
LIL yazip kaliyor.

Gelecek linux u sorunsuz bir sekilde lilo ile acabilmem icin neler yapmam gerekir.

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler
ersan

--
Vector Linux