[Linux] Re: Redhat 8.0

From: Çağlar Onu (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 04 Oct 2002 - 16:36:24 EEST

Daha kurma fırsatı bulamadım ama redhat te mandrakenin yaptıgını yapmış ve
GPL lisansı olmayan tüm programları dağıtımdan çıkarmış olabilir (mdk 9.0 da
pico-pine v.b ) o yüzden kendiniz çekip derlemek durumundada kalabilirsiniz

Hazır konusuda açılmışken sormak istediğim LSB sertifikası almak için mi
yapıldı bu(mandrake 9.0 standart LSB sertifikalı değilmiş ama genede LSB
icin gerekli paketler yuklenebiliyor) yoksa hic ilgisi yokmu konuyla ilgili
kaynak bulamadımda?
Saygılar
S.Çağlar Onur
web: http://www.biltek.tubitak.gov.tr