[Linux] apache + php +freetds

From: Özmen Emre DEMiRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Fri 04 Oct 2002 - 15:33:03 EEST

Slm. konudaki gibi bir sunucu kurdum. tsql komutu ile istedigim mssqle
baglanabiliyorum. Buraya kadar sorun yok. ayni sekilde php ilede
baglaniyor. Fakat =E7=FCk=FCk bir kayir sayisi sorgusu yapt,rsam bile (1 ki=
si
i=E7in bile denemdim) mozilla i=E7in "data bulunamadi" iexplorer i=E7in de
sayfa g=F6r=FCnt=FClenemiyor ekrani geliyor. freetds loglarina bakinca
sunucuya baglandigini bilgileri okumaya basladigini g=F6r=FCy=FCrum. ama be=
lli
bir yerden sonra ayni satirlari s=FCrekli yazmis. Sanki d=F6ng=FC olusmus
gibi. Zaten browserda s=FCrekli baglanti yeniliyor. Velhasil sayfa
gelmiyor. kayitlari okumyamiyorum. yani mssql le olan hi=E7bir isimi
g=F6remiyorum. Bunu dogru =E7alistirmayi basaran var mi. Bir s=FCr=FC d=F6k=
=FCman,
forum okudum ama derdime derman olmadi. yardimci olmaya =E7alisan herkese
simdiden tesekk=FCrler.

=D6zmen Emre DEMiRKOL
ozmend@sakarya.edu.tr