[Linux] kernel configurasyonu

From: Engin FIRTINA (efirtina@merkad.com)
Date: Fri 04 Oct 2002 - 11:19:38 EEST

merhaba
suse 8.0' da (veya diger dagitimlarda),, sisteme kurulu olan kernel'in
configurasyonunun nasil oldugunu gosteren ve bunu tekrar kernel derlerken
kullanabilecegimiz bir dosya var midir ??

amacim su anki kernel'in(suse ile gelen) aynisini kendi makinamda yeniden
derlemek.. kernelin,, calisacagi sistemde derlenmesinin bir performans
artisi yaratacagini dusunuyorum yanlis miyim ??

sonra da adim adim,, gerekli gereksiz device'ler filesystem destekleri .v.s.
'yi ekleyip cikaracagim..

{e.f.}

--
This e-mail is certified virus free..