[Linux] Re: linux egitimi

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 03 Oct 2002 - 15:29:11 EEST

Benim de danismanligini yaptigim cok yeni bir sirket var. Halihazirda
Emniyet Genel Mudurlugu'nun "Internet ve Bilisim Suclari" sube
mudurlugune Linux, Ag ve Bilisim Guvenligi ile ilgili 4.5 haftalik bir
egitim veriyor; 1100+ sayfalik Turkce egitim malzemesi var. Firma bir
egitim firmasi degil, bu nedenle yalnizca grup/firma egitim talepleri
ile ilgileniyor.

Ilgilenenleri tanistirabilirim.

selamlar,
-bd

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333