[Linux] Re: Bash

From: ILKER FICICILAR (ilkerf@isbank.net.tr)
Date: Thu 03 Oct 2002 - 09:29:30 EEST

  Merhaba, mektupları biraz geç takip edebiliyorum ve sorunuz
yanıtlandı mı bilmiyorum, ama doğru anladıysam şunun gibi bir script
işinizi görecektir:

#!/bin/sh
#
bit=""
while [ "$bit" == "" ]
do
read harf
read sayi
read tekrar
if [ "$tekrar" == "0" ];then
bit="bitti"
else
i=1
while [ "$i" -le $tekrar ]
do
param3="$harf$sayi$i"
echo $param1 $param2 $param3
i=`expr $i + 1`
done
fi
done

3. girdi olarak 0 değerini verirseniz program duruyor.
örnekteki "echo" yerine de çağırmak istediğiniz programı
yazmayı ve param1 ile param2'yi unutmamak gerek.

Umarım bu bir fikir verir ve işinize yarar,
hoşçakalın.

... ilker FIÇICILAR ilkerf@geocities.com ... http://ilkerf.tripod.com/teknik/ . Linux & Bilgi ... http://ekitap.kolayweb.com/ . Palm icin E-kitap ... http://mezopotamya.tripod.com/ ..... Arkeoloji ... http://nukleer.findhere.org/ .. Nukleer Enerji ... http://ilkerf.tripod.com/cbm.html ... C64/C128