[Linux] Re: SMTP hatasi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 02 Oct 2002 - 17:16:50 EEST

Merhaba,

Wed, 2 Oct 2002 04:49:38 -0700 (PDT) tarihinde hakann <eymien@yahoo.com>
yazdi:

H> KMail ile mail gondermeye calisirken bazen asagidaki
H> hatayi aliyorum:
H> Sending failed
H> a SMTP error occured
H> Command: RCPT
H> Response: 533 sorry that domain isn't in my list of
H> allowed hosts (#5.7.1)
H> bir sure sonra tekrar denedigimde mail gonderebiliyorum.
Kullandiginiz smtp sunucusu, buyuk olasilikla pop-before-smtp kullaniyor.
Yani mesaj gonderebilmeniz icin once pop baglanti (mesaj cekmek) yapmaniz
gerekiyor. Mesaj cektikten sonra e-posta sunucu bulundugunuz internet adresine
belirli bir sure (diyelim ki yarim saat) mesaj gonderme hakki veriyor.

KMail'de "pop-before-smtp dogrulama yap" gibi bir ayar yoksa, mesaj
gondermeden once mesaj cektiginize emin olun, sorun yasamazsiniz.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694