[Linux] Yanit: ms'in ilginc linux aciklamasi

From: Berkin Bozdogan (bozdogan@ultratv.net)
Date: Sat 30 Nov 2002 - 08:20:38 EET

Selamlar,

Kisaca adamlar "burada ISO ya yazilim satan biziz, onu da satin alsik=20
gerekirse standartlari da biz belirleriz." gibisinden laf etmisler. Fakat=20
Microsucks=AE Wincows=99' da cokmelerin bile bir standardi yok. Wincows=999=
=D7=20
coktugunde neden coktugunu anlayamiyorum bile, ki o kadar deneyimli=20
oldugumu dusunurdum. Kedni muhtesem kapali kodlu istetim sistemlerini=20
satmaya devam etmezden once "A guide to blue screen errors" diye bir kitap=
=20
yazmalilar. eminim best seller olur ( itiraf edeyim, ben alirim, gercekten=
=20
de merak ediyorum, tabi cilt sayisine bagli ).

Bir arkadasimiz bir listeye su adresi yollamisti.=20
http://antitcpa.alsherok.net/ Tekrar yollayayim. Gozunden kacanlar da=20
baksin. Bunu okudukca aklima George Orwell' in 1984 eseri geliyor...=20
Sonumuz hayrolsun. Burada da yine o sayfada bulunan bir link var.=20
Palladium' u bayagi iyi bir sekilde anlatiyor.=20
http://www.cl.cam.ac.uk/users/rja14/tcpa-faq.html

Berkin Bozdo=F0an

       Windows d=FCzg=FCn =E7al=FD=FE=FDyor.
Hata raporu g=F6ndermek ister misiniz?

Asil messaj metni:

>selamlar..
>M$'den ilginc linux aciklamasi
>
>http://www.microsoft.com/turkiye/partner/cozumsatin/linux.asp
>
>belki ilginizi ceker..
>Ozellikle
>
>"Microsoft Windows Linux'a oranla daha iyi g=FCvenlik sa=F0lamaktad=FDr.=
 Microsoft