[Linux] Re: OSS Sound Library + Intel Corp. 82801AA AC'97 Audio

From: warex (warex@punkass.com)
Date: Sat 30 Nov 2002 - 00:39:08 EET

merhaba ATILIM BOY,

Epox 8kha+ board uzerinde gelen ac97(VIA VT8233) ses karti ile uzun sure =
problem ya$adim ve en sonunda alsa driverlari ile ses kartimi =
tanitabildim. denemenizde yarar var.
http://www.alsa-project.org/=20

> ben Slackware 8.1 deyim sanirim bunlar Suse de
> Redhatta calisiyor yada mandrake de bilmiorum...

dogru ayarlanmi$sa, daha yeni bir kernel ile olmadigi surece =
slackware'de calismayip redhatte vs. calisacagini zannetmiyorum. ben =
denemek icin bir partitiona gecici olarak 2 farkli redhat surumunu =
(yanlis degilse 7.3 ve akabinde 8.0) kurdum ve ayni olumsuz sonucu =
aldim.=20
konu hakkinda arastirmalarim sonucu biraz bilgi edindim. genel sorun ses =
ciplerinde(ac97 cok genel bir tanim) ornegin mandrake, redhat vs. =
kullanan arkada$inizin anakartindaki cip AD1885, sizinki AD1886 ise =
problem cikabiliyor.=20
bu yuzden ac97 basligi altinda birisinin isine yarayan cozum digerinin =
isine yaramayabiliyor.

umarim alsa ses sorunuzu halleder.

kolay gelsin,
sertan kolat