[Linux] Bir kac soru

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Fri 29 Nov 2002 - 14:51:48 EET

Merhaba=20

Birinci sorum soyle, Elimde usb portuna tak=FDlan bir harici memory =
var.
Mandrake 9.0 kullaniyorum ve sistem bu parcayi her zaman tanimiyor. ilk
acilis sirasinda Modprobe : usb-storage failed yazdiginda sistem =
parcayi
tanimiyor. Ama bazende hic boyle bir sey yazmiyor ve sistem parcayi
rahatlikla taniyor.=20

=DDkincisi su ilk zamanlar Lilo kullaniyordum ancak Lilo da bazi =
degisiklikler
yapip tekrar yukledigimde bilgisayar acilista L 01 01 01 01 01 ... Gibi
seyler yazip kaldi. Disketle de ayni hatayi veriyor. Grub da ise boyle =
bir
problem olmuyor. Kurulum CD sinden Liloyu tekrar defalarca kurdum ama =
olmadi

Ucuncusu daha basit Windows 2000 icin Wine de nasil bir ayar =
yapmal=FDy=FDm.
Daha =F6nce Win98 de calistirmistim ama bu sefer beceremedim.=20

Iyi calismalar
Kerem