[Linux] Re: Mysql Transactions

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 28 Nov 2002 - 11:33:35 EET

Merhaba,

Wed, 27 Nov 2002 03:41:37 -0800 tarihinde "O. Hakan Kundakci"
<hakan.kundakci@karel.com.tr> yazdi:

> Mysql 4.0.X versiyonundan itibaren mysql internet sitesinden
> transactions hareketleri destekledigini gordum. Yani kisacasi
> Trigger destegi varmi? Trigger kodlar yazabilecekmiyiz.
> Yazabileceksek ornek trigger kodlarini bulabilecegim yerler varmi?
transaction ile trigger ayni sey degil.

mysql 3.23.x serisinde de transaction destekliyor. derlerken secenek
belirtmeniz ya da sizin icin hazir olarak transaction destekli olarak
derlenmis olan mysql-max paketini kullanmaniz gerekiyor.

trigger destegi bildigim kadariyla yakin planlarda yok.

trigger, stored procedure gibi gelismis ozellikler kullanarak veritabani
programlamasi yapmak istiyorsaniz, postgresql veritabani sunucusuna
bir goz atabilirsiniz. eger istanbul'daysaniz, haftasonu semineri veriliyor
(http://seminer.linux.org.tr).

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694