[Linux] Re: YNT: YNT: Re: Suse 8.1 & Redhat yeni surum

From: Devrim GÜNDÜZ (devrim@tr.net)
Date: Wed 27 Nov 2002 - 17:14:15 EET

Merhaba,

On Wed, 2002-11-27 at 14:57, Murat Koc wrote:

> klasik gcc ve rpm.
>
> yine gcc ile derlemede sorun yasaniyor. rpm de ise bircok kiside ve
> bende de oldu hash yaparsaniz verify edemiyor kaliyor oyle.

Yapma Murat hocam, durum o kadar kotu degil. Senden Red Hat'i ovmeni
kesinlikle beklemiyorum :-) Ama cok da karalamamak gerekli.;)

7.3'den upgrade ettigim isteki masaustu bilgisayarimda su ana kadar
hashlerken bir tane bile sorun yasamadim. Sifirdan kurdugum evdeki
makinemde de. Sorun oldugunu ben de duydum; ama cok spesifik ortamlarda
gecerli olabilir belki.

Az onceki iletimde de belirttim; ben ve arkadaslarin cok buyuk oranlarda
basari sagladik paketlerin rebuild isleminde.

Aklimda kalan tek sorun courier-imap'i derlemek idi; onu da sonradan
hallettik. :)

Uzun sozun kisasi, Linux guzeldir. Alin bir dagitim kurun; yeter ki
Linux kullanin :))

Sevgiler, saygilar, iyi calismalar.

--

Devrim GUNDUZ TR.NET Sistem Destek Uzmani

Tel : (312) 295 93 18 Fax : (312) 295 94 94 Tel : (216) 542 90 00