[Linux] Re: Suse 8.1 & Redhat yeni surum

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Wed 27 Nov 2002 - 22:51:37 EET

Merhaba,

SuSE 8.1 'i ilk aldigim zaman begenmemistim. CDROM ve CDWRITER'im var ve
bunlari tam olarak cozememisti. Ancak Suse nin sayfasindan bunlarla
ilgili dokumanlari okuayarak giderdikten sonra yine (her zamanki gibi)
gozagrim oldu. Redhat 8.0 gercekten grafik harikasi olmus ancak bir
turlu isinamadim bu dagitima. Bu arada Mandrake 9.0 da ilginc bir
dagitim. kendine has ozellikleri var.

Ah bu arada SuSE nin Mozillasinda Java maalesef duzgun calismiyor.
her zamanki gibi SuSE yi download edilemiyor. Biraz reklam linux34.com
dan temin edebilirsiniz. Cunku bizde hep ondan temin ediyoruz.

> Slm. Susenin 8.1 i nasil begeniyor musunuz ve nereden indirebilirim.
> Bu arada Redhat 8.0 da ki buyuk husrandan sonra yeni bir surum cikarmayi
> dusunuyor mu kisa bir zaman icinde bilen var mi

Murat Gezer
murat.gezer@linuxdonanim.com