[Linux] Re: surumler hakkinda bilgi verirmisiniz

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Wed 27 Nov 2002 - 09:48:37 EET

Selam,

Simdi dagitim savasi gibi olmasin ama asagidaki sekildeki bir yazida
beni kamciliyor acikcasi.

> Bu konuda biraz mutfagın icine girmeniz gerekiyor. Bahsettiginiz konu o
> kadar genis ve oturmamis bir konu ki bir mail ile gecistirilmesi pek mumkun
> degil.
> Ornegin Red hat genelde server olarak kullaniliyor. mesela ben hic server
> olarak suse kuran gormedim. ama redhat in masa ustu olarak kullanilmamasi

ben de redhat i server olarak kurmam :) suse i server olarak kurarim,
desktop olarak da suse kullanirim.

> icin hic bir sebep yok. Tam tersi durum suse icinde gecerli dir. suse nin
> netwok sunucu veya masa ustu kullanimi gayet mumkundur. cunku gerekli
> bilesenler mevcuttur. Surumler arasındaki genel fark belkide yukleme ve
> konfigre programlaridir.

burada sunu soylemek isterim ki management arabirimleri icinde bence en
iyisi YaST2 dir. daha iyisini diger dagitimlarda gormedim acikcasi.

Dagitimlar icin ne nedir neyi var gibi bilgi almak isteyen arkadasa ise
onerim: review leri okumasi seklinde olacaktir.

Murat Koc                               mail: murat.koc@frontsite.com.tr
Manager and IT Consultant

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 222 68 42 - 63 fax: +90 212 222 68 35 -----------------------------------------------------------------------------

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part