[Linux] Re: ethernet karti

From: Mehmet Ali GOKBAS (ali@tamek.com.tr)
Date: Mon 25 Nov 2002 - 11:23:05 EET

ethernet kartiniz ile ilgili aciklama asagidaki linkte bulunuyor.
http://195.12.69.24/pub/pub/Drivers/net/surecom/LINUX/Readme.txt

ayrica yazida bahsedilen MTD8xx asagidaki linkte yer aliyor...

http://www.myson.com.tw/ethernet/drivers/mtd803/mtd80x-linux-2.4.x.tgz

islem yapmadan once yinede kontrol ediniz...