[Linux] Re: yardım

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Sat 23 Nov 2002 - 23:32:07 EET

Selam, bir dos proğramı kullanacaksan Samba kurmalısın... Nsaıl yapcağınız
araştırmaya başla... Ben sanada yine bi kaç adres yazayım.. Sıkışırsan yaz
yardımcı olurum..
www.gelecek.com.tr
www.linux.org.tr
www.linuxsevenler.de
bu adreslerde sambayı nasıl kuracağın hakkında ayrıntılı dökümanlar var...
Selamlar