[Linux] i845e+ddr+p4-2000

From: Umut Demirhan (udemirhan@yahoo.com)
Date: Sat 23 Nov 2002 - 17:46:34 EET

Merhaba,

Sistemim:
- Gigabyte i845e
- 256 ddr
- 40 gb/7200
- p4-2k

- slackware 8.1 (2.4.18)

Bunun uzerine slackware 8.1 kurdum, ancak bir
problemim var. Diskim buyuk dosya transferlerinde
neredeyse baska hicbir is yapmiyor ve transfer hizi
50/60 kbyte/sec'lara kadar dusuyor. Bu esnada
klavyeden bastigim bir harfin konsola gelmesi 4-5
saniye suruyor.

Biraz googling yaptim, ama bu konuda net bir cevap
alamadim. Disc erisimin/transferdeki surati arttirmak
icin kernelde degisiklik yapmam gerekiyor mu yoksa
yeniden derlemem yeterli olacak mi...

Tesekkurler.

Not: harddiskimi anakart ile birlikte gelen kirmizi
uclu ;) kablo ile taktim. Esasen diger standart ide
kablosu ile de denedim ama dedigim probleme dogrudan
bir etkisi olmadi. Sanirim chipset ile kernel arasinda
bir uyumsuzluk sozkonusu...