[Linux] Re: kupdated in işlemciyisömürmesi

From: HASAN HUSEYIN YILMAZ (hasan.yilmaz@eliar.com.tr)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 15:36:00 EET

merhabalar
=09Bu kucuk bir linux distrosu embedded sistemler i=E7in kullan=FDl=FDyor=
=2E Sistemde
 2.4.9-ac10-rmk2-np1-cerf1 kernel =E7al=FD=FE=FDyor. 16mb flash , 32mb sd=
ram 200mhz=20
strongArm i=FElemci var 2 tane rs232 ve 1 tane ethernet var . San=FDr=FDm=
 sorun =FEu=20
anda d=FCzeldi. sistemi A=E7=FDp kapay=FDnca tekrar i=FElemciyi s=F6m=FCr=
d=FC ama sonra=20
d=FCzeldi. sebebini anlayamad=FDm. Sorum =FEu dirty-page dedi=F0iniz ramd=
e olan bir=20
i=FElem de=F0ilmi acaba neden sistemi a=E7ip kapattiktan sonra hala bu i=FE=
lemi=20
s=FCrd=FCrmeye devam etti . bir de sistemde flash'a yazarken bazen sistem=
 deh=FEet=20
verici bir =FEekilde yava=FEliyor. flash' a yazmaya =E7al=FD=FEan program=
 i=FElemleri =20
write komutuyla yap=FDyor. Acaba bunun sebebi ne olabilir. dosya i=FEleml=
eri i=E7in=20
fopen mi yoksa open mi daha uygun olur performans a=E7=FDs=FDndan bir de=F0=
i=FEme=20
olurmu.

yard=FDmlar=FDn=FDz i=E7in =FEimdiden te=FEekk=FCrler

--=20
HASAN H=DCSEYIN YILMAZ=20

ELIAR A.=DE. R & D=20