[Linux] Re: Paket kaldirma

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Mon 18 Nov 2002 - 20:38:17 EET

Sayın Devrim Gündüz arkadaşa hatamı gösterdiği için çok teşekkür ederim.
Bundan sonra daha dikkatli olacağım.. rpm -e xxx dediğim zaman gnome.rpm bu
paket altında kurulan proğramların kaldırılacağını söylemek istemiştim ama
bu paketle birlikte başka rpm paketlerininde kurulduğu detayını atlamışız..
Tekrar teşekkür ederim..