[Linux] Nette araştırma hakkında

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Sun 17 Nov 2002 - 15:59:30 EET

Ben araştırma yapacam... Nerde ?
Tabii ki nette... Ben TCP/IP hakkında detaylı bir yazı makale. Samba
hakkında bir döküman... DNS hakkında detaylı bilgi... Arıyorum sağolsunlar
daha önce, bu evrelerden geçen insanlar biz çektik başkaları çekmesinler
diye... Yazmışlar... İyi niyetle... Ya heryerden bilgi aldımda şu ünv.
öğrencilerinden bir türlü bilgi almayı becemeremedim... Birde ULAKBİM'den
tam sayısını hatırlamıyorum ama bir sürü defa üyelik başvurusu yaptım.
Herifler tınlamıyo... Ama (eğer hotmail ve yahoo gibi bir mail adresiniz
varsa dikkate alınmayacaktır) gibi ibare artık yer almıyor... Ey allahın
.....(artık ne uygun görürseniz)'rı siz nasıl zihniyetsiniz ki bu
dökümanları paylaşıma açmıyorsunuz... Sizin mantığınız nasıl bir mantıktır
ki, bilgi isteyen birine hotmail mail adresin varsa yaylan
diyebiliyorsunuz... Ben bir şekilde yüksek öğrenim yapamadıysam bu benim
eksikliğimden değil sizin öküz eğitim sisteminizden kaynaklanıyor... Ben
ortaokulu bitirdikten sonra sırf bilgisayar dersi var diye... Ticaret
lisesine gittim sadece bilgisayar merakım için... Olsun sorun değil ben
bilgisayarlarla bir şekilde zaten içeceyim.. Bende araştırma yapmak
istiyorum ve yapıyorumda ama Ulakbimin dökümanlarına bir türlü ulaşamadım.
Neden belki bildiğim şeyler var ama merak ediyorum yaaa... Ben araştırma
yapmak istiyorum... Ben işi biraz ilerlettim... 15 milyon karşılığında bana
TCP/IP ve NETWORK hakkında istediğim tezlerini almama müsade edeceğini
söyleyen ve sadece hotmail şifrem olduğu için bana üyelik vermeyen bu
zihniyetin ben taaa........ Onu savunanlarında