[Linux] ext2 filesystem kayip

From: Umut Demirhan (udemirhan@yahoo.com)
Date: Sat 16 Nov 2002 - 18:37:28 EET

Merhaba,
Bombos 8 GB bir diske linux native partition
olusturdum mustakil olarak. Sonra bunu mkfs ile yaptim
ve icine bir suru dosya kopyaladim calisan linux
sistemimden.

Sonra bu bilgileri windows makinama aktarmam gerekti.
her zaman kullandigim ext2 explorer ne yazik ki diski
taniyamadi. dos fdisk ile partitionlara baktim, diskte
hic partition yok.

linux rescue disk ile actim, yine hic partition yok...

ama ben icine 6 GB dolusu cook degerli bilgilerimi
doldurdum.

Soru: bu diske tekrar ayni boyutta bir linux native
partition tanimlasam (ayni sekilde) icindeki bilgiler
kaybolur mu? Icindeki file system oldugunu gozlerimle
gordum ve kopyalama yaptim bir suru...

Tesekkurler...