[Linux] Re: iptables ayarlari

From: BLaCKBunNY (standup@superonline.com)
Date: Sat 16 Nov 2002 - 02:21:01 EET

ayn=FD =FEekilde bende 9 makinaya =E7=FDk=FD=FE veriyorum fakat sizin aya=
r=FDn=FDz ile benim=20
ayar=FDm aras=FDndaki fark client makinalara DNS adresi yazmam=FD=FE olma=
n=FDz. Emin=20
de=F0ilim ama iss'inizin dns adresini client makinalara girerseniz sorun=20
=E7=F6z=FClebilir. ben DNS adreslerini girmedi=F0imde =E7=FDk=FD=FE alama=
m=FD=FEt=FDm.

Yahu su tr iso muhabbetini niye almiyor bu sirketteki makinada oluyorda b=
unda=20
niye olmadi?

rezillik vallaha kusura bakmay
n ayni mesaji 3. kere yolluyorum...