[Linux] dosemu

From: serdar (sbolukbas@securities.com.tr)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 09:56:55 EET

Paralel port'a baglanarak calisan bir cihazi redhat altinda calistirmak
icin dosemu kurdum. Cihaza ait program calisti ama cihazla paralel
port'tan haberlesemedi. (Dosemu'yu root ile calistiramiyorum.)
i) Dosemu kurulumu sorunlu oldu. Kurulumu ve konfigirasyonu daha kolay
bir program var mi?
ii) Programin dosemu ile calistiktan sonra cihazla haberlesememesi
paralel porta erisim yetkilerinden mi kaynaklaniyor?

Yardimlariniz icin tesekkurler ...
Saygilarimla ...