[Linux] kaynak kodundan program derleme

From: Özgür Özasla (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Thu 14 Nov 2002 - 11:57:18 EET

Merhabalar,
Olabilecek en küçük kurulum seçeneği ile bir makina kurdum ( paketler olarak). Şimdi kuracağım bütün yazılımları kaynak kodundan derlemek istiyorum. İlgili kütüphaneleri de kuracağım yazılımlar istedikçe, istenmedikçe kurararak gereksiz yazılımlar, kütüphaneler vs. işle sistemi doldurmak istemiyorum. Kaynak kodundan derleme için kurmama gereken c derleyici ne olmalı? Sanırım bir de make paketi lazım olacak. Bu ikisi yeterli olur mu? Fikirleriniz nedir? Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler....

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr