[Linux] Re: rpm sorgulama

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Wed 13 Nov 2002 - 19:15:18 EET

Sorunun tam cevabı değil ama buradan hareketle, istediğine ulaşabilirsin
zannedersem..
rpm -qip paketadı.rpm
bu komut sisteme kurulmamış bir paket hakkında detaylı bilgi verir
rpm -qlp paketadı.rpm
sisteme kurulmamış bir paktin içerdiği dosyalar hakkında detaylı bilgi..
daha olmadı man rpm yaz bir bakalım man sayfalarında istediğini bulabilirsin
belki.. Sorunun tam cevabı değil, ama en azından yaklaştık
Selamlar
Ahmet TOMBAK