[Linux] Re: Promise Fast Track 100 IDE Raid

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 14:59:18 EET

Merhaba,

12.11.2002, 14:27, Sancar Saran wrote:
SS> Selam,
SS> Biostan herhangibir tanimlama yaptinizmi ?

Fast track'in bios'unda 2 diski array 1'e mirror olarak tanittim.
Zaten onceden mirrorlu iken uzerinde win2k calisiyordu. (Henuz
linux'tan ulasamadigimdan ve uzerine kurmadigimdan malesef hala
calisiyor) :)

Simdi tekrar baktim, slackware cd'sindeki raid.s ile boot edince
PDC20267 icin IDE controller diyor ama onun icin /dev/hda benzeri
birsey belirtmiyor. Biraz altta ise Promise Fasttrak(tm)
Softwareraid driver 0.03beta : No raid array found diyor.

tesekkurler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr